Bränd av solen

I morse åkte barnen med mormor till Umeå. Hugo var rätt taggad på att åka buss, ska bli kul att få höra han berätta i morgon när dom kommer hem. 
 
Jonas var här på dagen och hjälpte Daniel att bygg och nu i kväll är Nils här. Det går framåt och man ser att det händer nått varje dag. Jag längtar verkligen tills det är färdigt, tror att det kommer bli hur bra som helst. 
 
Jag satte mig på baksidan av huset, med musik i öronen och bara njöt av den härliga solen. Hipps vipps hade jag somnat och när jag vaknade 1,5 timme senare hade jag fått ordentligt med färg, skulle kunna säga att jag bränt mig lite. Det är som vanligt för mig den här tiden på året, brukar kunna lyckas bränna mig. 
 
Ta hand om er!! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jennyhedberg.blogg.se

Ett nytt liv

RSS 2.0