Söndag i Ursviken

Vilken trevlig helg det har varit! Jag blir så glad och känner att jag samlar på mig massa energi av sånna här otroligt härliga dagar. 
 
I dag åkte jag, Astrid och Hugo ner till kanotudden. Jag blev så less på alla mygg som vi har här, och på kanotudden fanns inte ett enda mygg. Vi passade på att njuta och bara ha det gott.
 
 
Jag tror att jag kanske skulle kunna lyckas locka med mig Cornelia nån gång också. Hon vill absolut inte hänga med mig, det är bara kompisar som gäller. Därför är jag så rädd om den lilla stund vi får tillsammans när Astrid och Hugo lagt sig. 
 
Nu är jag redo för veckan, med fotbollsskola för Cornelia, Umeå besök och stadsfesten börjar också. Nu är det sommar!
 
Ta hand om er! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jennyhedberg.blogg.se

Ett nytt liv

RSS 2.0