Äntligen sommarlov!

Wow, vilken dag! 
Dagen började med avslutning i kyrkan. Dom var så duktiga på att sjunga, alla var så fina och somriga. Jag blev lite tårögd måste jag erkänna.
 
 
Alltså dessa tre troll, dom gör mig så glad. Även om dom gör mig väldigt galen också, men den kärleken går inte beskriva med ord. Dom är mitt allt. 
 
Till middag kom morfarfarfar, Nils, Frida & Noel. Grillat och massa go'saker till. Frida hade även gjort efterrätt, rabarberpaj och nogattårta.
 
Nu ska vi bara hoppas på att det kommer lite sommar-värme, och njuta av sommaren och ledigheten. 
 
Ta hand om er! Kram
Britt-Inger Karlsson
2016-06-16 @ 22:09:03

Vilka härliga ungar ni har😍 Och väldigt vackra bilder-riktigt härliga sommarbilder😍😍👍

Svar: Tack! 😍
Jenny

Linda
2016-06-19 @ 19:41:47

Skolavslutningen är alltid känslosam tycker jag! Det är så fint och så fina sånger och så glada barn. En tår eller två är som obligatoriskt. Snart kommer nog värmen ☀️ Kram 😘

Svar: Ja, visst är det! Hugo frågade om jag var ledsen i kyrkan, men det var jag ju inte, det är bara så fint 😍
Jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jennyhedberg.blogg.se

Ett nytt liv

RSS 2.0