Äntligen fredag!

I går blev det en heldag i Umeå. Först blev det lite shopping på Ikea och en sväng i gallerian. Sen ett besök på NUS. Mest bara massa surr. Det blev bestämt att jag ska spruta in botox i spottkörtlarna eftersom jag fått så mycket saliv. Tycker det låter bra. 
 
Som vanligt när jag varit en heldag i Umeå så är jag däckad dagen efter och i bland även dagen efter det också. Så i dag har jag mest bara sett på tv och halv slumrat. 
Tjejerna hade med sig kompisar hem efter skolan och dom stannade över på middag, det var trevligt! 
Efter middag åkte vi på en cykeltur ner till Konsum för att handla till Hugos vuxen-kalas i morgon. Vi ska göra jordgubbstårta, mums!
Jag blev så frysen efter vår lilla tur, så nu ska jag bara ligga under filten och glo på tv.
 
Ta hand om er! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jennyhedberg.blogg.se

Ett nytt liv

RSS 2.0