Fin dag..

Känns nu att våren är kommen, ingen snö på vägarna, cyklar framtagna, barna tjatar om att ta fram studsmattan och krokus & blåsippor tittar fram.
 
 
 
Vill ställa i ordning på altan och städa upp där ute. 
Det är ljust rätt länge på kvällen också, det känns skönt!
 
I dag har vi varit och pratat med dom på Toyota om att sälja våra Sally, vi behöver ju inte två bilar och då blir det tyvärr min lilla pärla som ryker, bara att gilla läget. 
 
Det rör på sig i badrummet, elektrikern har varit här i dag och i morgon kommer nevellgolvet. Så om nån vecka är det nog helt klart. 
 
Nu är alla hemma från dansen och det blir dusch och lite mys innan läggning..
 
Ta hand om er!!
Linda
2015-04-20 @ 20:37:05

Härligt när det börjar blomma lite 🌸 Själv köpte jag två hängstolar i dag som vi ska sätta upp på altanen. Hoppas på att det ska bli en mysig plats 😊 Kram

Svar: Det tror jag ansolut att det blir.. Kram 😘
Jenny

Anton
2015-04-22 @ 20:06:52

Vi har haft framme den i några veckor. Ska ni sälja familjebilen?

Svar: Härligt!! Nä, tyvärr den andra bilen..
Jenny

Anton
2015-04-23 @ 19:21:33

Men priusen är ju familjebilen

Svar: Det tyckte jag med..
Jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jennyhedberg.blogg.se

Ett nytt liv

RSS 2.0